جولای 1, 2024

اخبار مسابقات پرورش اندام | اخبار مسابقات بدنسازی

پوشش اخبار و مسابقات بدنسازی | فیتنس | کراس فیت | جدید ترین اخبار و مقالات بدنسازی و پرورش اندام

کاهش وزن سریع با تردمیل

یکی از بهترین تمرینات برای کاهش وزن، ورزش روی تردمیل است. اما لاغری با تردمیل در صورتی امکان پذیر است که نکات و اصول آن را رعایت کنید.

راه و روش لاغری با تردمیل

کاهش وزن همیشه موضوعی بحث برانگیز بوده است ، بدین منظور برخی افراد ، به مصرف قرص های چربی سوز روی می آورند درحالی که برخی دیگر بر رژیم های غذایی متمرکز می شوند اما در این میان کسانی هستند که روند کاهش وزن را ترکیبی از ورزش و یک رژیم متعادل می دانند. در این قسمت قصد داریم با معرفی برنامه کاهش وزن توسط تردمیل به شما در تسریع این روند کمک کنیم.

7نکته برای کاهش وزن سریع توسط تردمیل :

گام هایی کوتاه بردارید:

این تصور غلط است که هرچه گام های بلندتر بردارید پس کاهش وزن سریعی خواهید داشت ، زیرا در واقع مشغول تلف کردن انرژی هستید . گام های بلند نیاز به تلاش بیشتری دارند اما سبب افزایش کارآیی نخواهند شد . بهتر است گام های کوتاه بردارید، ترجیحا در هر مرحله 3 ثانیه پاهایتان از سطح تردمیل فاصله بگیرد . به این ترتیب با افزایش زمان خود ، چربی بیشتری بسوزانید.

به بازوان خود دقت کنید :

واضح است که هنگام قدم زدن برروی تردمیل بیشترین تمرکز شما بر قسمت تحتانی است اما در عین حال باید به حرکت بازوان نیز دقت کرد ، زیرا سبب تخلیه انرژی می شوند . در حین قدم زدن بازوان را باید کنار خود نگه دارید و هنگامی که شروع به دویدن آهسته کردید ، بازوها باید زاویه ای 90درجه در دو طرف بدن داشته باشند و مانند پاندول ساعت هماهنگ با حرکت پاها عقب و جلو بروند.

خودتان را تحت فشار قرار دهید :

سه عنصر اصلی برای یک تمرین و چربی سوزی موثر عبارتند از:

  • شدت
  • فرکانس
  • مدت زمان

اگر هرسه این عناصر در تعادل باشند چربی سوزی متراکم خواهد بود زیرا بدن سازگار می شود . طبیعتا می خواهید هرسه این عناصر را با یکدیگر افزایش دهید اما در واقع نباید آن ها را به طور همزمان انجام داد زیرا روش درست این است که یکی از آن ها را انتخاب کرده و طی یک هفته بر روی آن متمرکز شوید . در دو هفته بعدی بر دو عنصر دیگر متمرکز شوید زیرا این گونه بدن چربی سوزی را بهتر انجام خواهد داد.

 

میله های تردمیل را نگیرید :

ادامه مطلب در لینک زیر

لاغری سریع با تردمیل