می 18, 2024

اخبار مسابقات پرورش اندام | اخبار مسابقات بدنسازی

پوشش اخبار و مسابقات بدنسازی | فیتنس | کراس فیت | جدید ترین اخبار و مقالات بدنسازی و پرورش اندام

طریقه مصرف مکمل گینر

مکمل گینر چیست ؟

گینر مکملی با کالری بالا است که حاوی انواع پروتئین ، چربی ، کربوهیدرات ، مواد معدنی و آمینو اسیدها می باشد. مقدار پروتئین موجود در گینرها کمتر از پروتئین وی است ، اما مقدار کربوهیدرات و چربی آن بسیار بالاتر می باشد. مقدار زیاد کربوهیدرات برای افزایش مقدار کالری دریافتی ضروری است. انواع مختلفی از مکمل های گینر وجود دارند که شامل قند به مقدار کم و کربوهیدرات به مقدار زیاد هستند.

اکنون می دانیم گینر چیست. 1 وعده مکمل گینر شامل 350 الی 1200 کالری است. مقدار پروتئین موجود در آن نیز ممکن است از 15 الی 65 گرم و یا حتی بیشتر متغیر باشد. بنابراین گرچه گینرها به عنوان منبع پروتئین محسوب می شوند ، اما باید مورد استفاده ورزشکارانی قرار گیرند که تمرینات قدرتی سنگینی انجام می دهند.

مکمل گینر را می توانید به همراه آب و یا شیر ، قبل و یا بعد از تمرین میل کنید. نوشیدن یک شیک گینر بلافاصله پس از اتمام تمرین منجر به بهبود ریکاوری شده و به افزایش رشد عضلات کمک شایانی می کند. گاهی اوقات کاری که از دور آسان به نظر می رسد ، ممکن است بسیار دشوار باشد! این موضوع زمانی که برای افزایش حجم توده های عضلانی خود تلاش می کنید ، صدق می کند. باید بدانید که عضله سازی رابطه مستقیمی با افزایش میزان کالری دریافتی دارد. اگر میزان کالری دریافتی شما بیشتر از مقداری باشد که می سوزانید ، در بدن شما جمع شده و منجر به افزایش سایزتان می گردد. وقتی می گوییم پر کالری ، باید از آن به عنوان کالری نام برد که از یک رژیم غذایی با کیفیت بالا حاصل می شود.

اکنون ممکن است این سوال برایتان پیش آید که آیا می توان از یک رژیم غذایی ساده میزان کالری مورد نیاز برای عضله سازی را به دست آورد ؟ یا آیا برای کسانی که اشتهای کم و یا سطح فعالیت بالایی دارند آیا افزایش حجم توده های عضلانی کار آسانی است ؟! برای پرداختن به این موضوع ، صنعت مکمل ها یک فرمول جدیدی را جمع آوری کرده تا وظیفه شما در دریافت کالری و مواد مغذی بیشتر بدون نیاز به خوردن مقادیر زیادی غذا ، به روشی ساده و آسان باشد. درست است! اگر به دنبال یک روش مناسب برای مصرف کالری اضافی هستید ، یک پیمانه از یک مکمل گینر باکیفیت می تواند به شما در رسیدن به اهدافتان کمک شایانی کند.

بهترین زمان مصرف گینر برای حجم :

ادامه مطلب در لینک زیر

بهترین روش و زمان مصرف مکمل گینر یا همان کربو پروتئین